Meniu
Your Cart

Politica de retur

Pantofii sunt, într-adevăr, unul dintre cele mai de preț accesorii ale unei femei. Cu milioane de modele disponibile pe piață, este greu (dar distractiv spunem noi!) să găsim perechea perfectă, însă în momentul în care te încalți, te simți ca o regină. Asta este ceea ce ne-am propus noi să vă oferim! Toate produsele pot fi personalizate după preferințele voastre: tip de piele, culoare, tocuri, accesorii (funde, flori, pietre , etc).


RETURURI

Modish va întreprinde toate acțiunile necesare pentru a se asigura că tu ești mulțumită de produsele comandate. Cu toate acestea, Consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, fără penalități şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau în cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor" conf. O.G. 34/2014 , pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din siteuri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 34/2014.

Astfel, cheltuielile de expediere sau re-expediere a unui retur sau schimb de produs vor fi suportate de către client.

Atenție! Conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c)- produsele personalizate, realizate la comandă după specificații dvs. nu se pot returna!


Detalii despre dreptul la retragere al produselor realizate la comanda:


Produsul realizat la comanda astfel incat sa indeplineasca cat mai bine specificatiile tale personale nu poate fi returnat/inlocuit.

Aceste specificatii fac referire la alegerile tale privind:

- dimensiunile si ajustarile personalizate,

- culoarea aleasa,

- tipul de piele ales,

- modificarea, adaugarea sau eliminarea accesoriilor,

- acolo unde este posibila, modificarea inaltimii tocului,

- modificarea grosimii tocului.

Deoarece produsul este realizat conform specificatiilor clientului, acesta va fi pe deplin responsabil de aspectul produsului final. 


Produsele realizate la comanda la cererea clientului nu se pot returna. Conform Ordonantei de urgenta 34/2014 Privind drepturile consumatorului Art.16 Exceptări de la dreptul de retragere – “Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15  în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:…c) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar…”.

Inaintea expedierii produsului, acesta este verificat de catre noi din punct de vedere al calitatii. In cazul unei exceptii, in care sesizezi un defect de fabricatie (pata, zgarietura, ruptura, dezlipire, etc.), acesta va fi inlocuit cu unul similar conform standardelor de calitate. Inaintea expedierii produsului este necesar sa primim imagini/poze cu defectele observate. Pasul urmator consta in inspectarea produsului pentru verificarea defectului semnalat iar in cazul constatarii nejustificate a returului, produsul va fi reexpediat si toate costurile aferente transportului vor fi suportate de catre tine. Defectele se semnaleaza in maxim 24h de la primirea coletului .

Deoarece incaltamintea pe comanda este realizata astfel incat sa se potriveasca dimensiunilor furnizate de catre tine, numarul calapodului poate fi diferit de numarul aferent talpilor si din acest motiv exista posibilitatea unei diferente intre numarul inscris pe talpa si marimea comandata. Aceste diferente pot fi influentate de inaltimea tocului sau de modelul pantofului (varf rotund, ascutit, patrat). In consecinta, nu se poate returna produsul sub motivul numarului inscriptionat pe talpa.

Nuantele de culoare ale produselor difera in functie de calibrarea fiecarui dispozitiv pe care acestea sunt vizualizate si pot sa difere fata culoarea reala a produsului. Daca s-a produs o greseala din partea noastra ne asumam inlocuirea produsului sau returnarea banilor. Greseala consta in folosirea unei culori diferite fata de cererea clientului (de exemplu, daca s-a folosit verde in loc de rosu sau galben in loc de gri).

De precizat este faptul ca pielea 100% naturala poate prezenta mici imperfectiuni sau usoare variatii ale nuantei si ca acestea nu pot fi considerate defecte.


Procedura de Returnare

În cazul în care dorești să returnezi/schimbi un produs trebuie să ne comunici explicit această intenție, în termen de 14 zile de la recepția produsului, pe email la adresa retur@modish.ro, sau accesând formularul de retur disponibil pe website: https://modish.ro/index.php?route=account/return/add

După analizarea solicitării tale, îți vom confirma detaliile soluționării returului.


Motive și Condiții de Returnare

Dacă coletul este sever deteriorat, produsele au fost livrate greșit, produsele au defecte de fabricație, mărimea nu corespunde (puteți consulta ghidul Modish pentru alegerea mărimii corecte https://modish.ro/cum-aflam-marimea-corecta ) , puteți solicita un retur sau schimb de produs. Vă rugăm să respectați urmatoarele condiții de returnare a produselor:

- Produsele trebuie să fie nefolosite, nepurtate și nedeteriorate, fără urme de uzură;

- Produsele trebuie returnate în ambalajul original, cu sigiliul și etichetele intacte;

- Produsele se pot returna doar prin curier, Modish nu ridică colete transmise prin Poșta Română sau alte oficii poștale;

- Nu sunt acceptate coletele transmise cu plata ramburs;

- Nu sunt acceptate coletele al căror expeditor nu poate fi identificat;

- Nu sunt acceptate colete de retur, daca nu ați înștiințat Modish de intenția de retur, în termenul de 14 zile de la recepția produselor, termen stabilit prin lege;

- Nu se pot returna produsele personalizate cf.specificațiilor dvs., deoarece sunt produse unicat;

- Produs defect înseamnă talpă/toc/piele/material/accesorii rupte, crăpate, dezlipite sau descusute. Mici detalii ale pielii, precum nervuri, striații, diferențe de culoare și patină sunt caracteristici ale pielii și prelucrării ei manuale,iar acestea nu sunt considerate defecte;

- In cazul in care marimea comandata nu vi se potriveste, produsul va fi inlocuit cu unul identic, o marime mai mica sau mai mare, dupa caz. Schimbul de marime se poate face o singura data, pentru un singur produs.

- Nu se pot înlocui produse dintr-un model cu produse din alt model;

- Nu se pot returna produse achiziționate în baza unei promoții sau reduceri;

În eventualitatea în care produsele au fost livrate greșit sau prezintă defecte de fabricație, Modish își asumă răspunderea achitării taxelor de transport aferente unui retur sau schimb de produs.


Restituirea Contravalorii Produselor

În cazul solutionarii unui retur, restituirea banilor se va face doar după îndeplinirea condițiilor de mai sus, iar produsele au ajuns în fabrică și au fost verificate. După recepționarea și verificarea lor, Modish va restitui banii dvs. în termen de maxim 10 zile lucrătoare și veți fi anunțat/ă când se va efectua plata.

Vă rugăm aveți în vedere faptul că Modish nu va returna sumele aferente taxelor de livrare, comisioanele bancare, diferențele de curs valutar în cazul plăților în valută sau alte taxe, ci doar contravaloarea produselor.

Banii vor fi returnați exclusiv prin card sau bancă, nu sunt operate plăți în numerar. De asemenea, în termenul de 10 zile lucrătoare nu este inclusă perioada de procesare a tranzacției, care diferă în funcție de furnizorul dvs. de servicii bancare.